Calidrawer JALOPY 760 Nieuw Alu

Referentie nr: SW10693.1
€ 690,41 incl. BTW
Calicap

Calidrawer JALOPY 760 Nieuw Alu

Uitschuifbare laadvloer voor alle California-varianten met een door Volkswagen af ​​fabriek gemonteerde kast.

Nieuw met rand over de rail, robuust aluminium bakje zonder coating in naturel aluminium.

De kuip is aan de voor- en...

Beschikbaarheid:
Beschikbaar

Calidrawer JALOPY 760 Nieuw Alu

Uitschuifbare laadvloer voor alle California-varianten met een door Volkswagen af ​​fabriek gemonteerde kast.

Nieuw met rand over de rail, robuust aluminium bakje zonder coating in naturel aluminium.

De kuip is aan de voor- en achterzijde voorzien van uitsparingen zodat de lading indien nodig met spanbanden of rubberbanden kan worden vastgezet.

Spanbanden en rubberen spanners zijn niet bij de levering inbegrepen.

T5.1 Comfortline en Trendline - T5.2 California Comfortline, T6 California Ocean en Coast, T6.1 * California Ocean en Coast
Ook voor T6.1 Beach met 2-zits slaapbank en zijopbergbox.

• T5 California Trendline 2004-2008
• T5 California Comfortline 2004-2010
• T5.2 California Comfortline 2010-2015
• T6 California Coast 2016-2019
• T6 California Ocean 2016-2019
• T6.1 California Ocean >2019
• T6.1 California Coast >2019
• T6.1 California Beach Tour / Camper met 2-zitsbank >2019

Het aantal vloerrails is niet relevant. 
Alleen de twee buitenste rails zijn nodig.
 
Let op voor de T6.1 California Ocean and Coast:

De bank in de T6.1 is door de loungefunctie anders gepositioneerd!
De bank staat nu 5cm verder richting de achterklep. Zo heb je meer ruimte aan de voorkant als je dat wilt.
Uiteraard staat het iedereen vrij om de bank te herstellen zoals deze was in T5 en T6. Dan past de 760 weer. En de 820 gaat ook nog een stapje verder. 

Maar wie wil profiteren van de gewonnen ruimte in de passagiersruimte, kan ook in de toekomst bij ons vinden wat hij zoekt.
Voor de T6.1 ontwikkelen wij momenteel een kortere versie in maat 710 voor de nieuwe standaardpositie in de T6.1 

Wil je je echter ook concentreren op de opbergruimte achterin, dan kun je toch maat 820 gebruiken als je de bank een handbreedte verder naar voren schuift.

Onderbouw van CNC-gelaserde aluminium hoeken, vlak geslepen (geleverd met beschermfolie) 

De aluminium bak is gemaakt van 3 mm dik materiaal - oppervlak natuurlijk zilveraluminium - de hoeken zijn netjes geslepen.

Eenvoudige, lichtgewicht en schroefloze bevestiging aan het T5/T6 railsysteem. De bevestiging gebeurt met behulp van veerbelaste sloten.

Het maakt niet uit of er twee of drie vloerrails worden geïnstalleerd. De derde (middenrail) is niet relevant voor de bevestiging. Net als bij de bank worden alleen de twee buitenste rails gebruikt.

Zeer robuuste heavy-duty rails die automatisch vergrendelen tijdens het sluiten en installeren.

Aluminium bak 80 mm hoog aan drie zijden en 40 mm hoog aan de bedieningsrand.

De 760 mm-versie past in het voertuig met de standaard achterbankpositie. Bij selectie van de 820-versie moet de achterbank 2-3 cm verder in het passagierscompartiment worden geschoven. In de 820-versie kunnen twee euroboxen met een diepte van 400 mm achter elkaar worden geplaatst.

In de kuip wordt een zwarte fleecemat geplaatst. Het heeft een aangenaam zacht oppervlak dat gemakkelijk te stofzuigen is.

De achterkant is bedekt met rubberkorrels en is daardoor antislip.

Afmetingen van de gehele verlenging zijn ca. 1000x825mm voor de 760mm diepe versie en 1000x865mm voor de 820mm versie.

Eventuele tapijten die aan de zijkant van de kast zijn bevestigd, storen niet.

Gewicht: 18,5 kg

Boven de rail bevindt zich een plaat van 6 mm. Dit wordt gevolgd door 10 mm vrije ruimte voor de lade en de lade zelf met 3 mm. Dit betekent dat er niet meer dan 19 mm ruimte verloren gaat. Niet meer zoals de onderkant van een normale doos.

De achterverlenging is verkrijgbaar in drie maten. Het verschil bedraagt ​​slechts enkele centimeters.

De 820-versie biedt plaats aan 2 euroboxen achter elkaar.

Een maatverklaring van de maten van de achteraanbouw in onderstaande tabel: De tabel is onafhankelijk van de kleuruitvoering (d.w.z. ruw aluminium of gepoedercoat)

Jalopyvarianten_neu

Vaak krijgen wij de vraag hoeveel ruimte er nog overblijft onder het Multiflexboard. 

De vraag naar de bruikbare hoogte is moeilijk te beantwoorden, omdat het meestal om millimeters gaat. 

Ook zijn er Comfortline, Coast, Ocean en Beach in verschillende multiflex boards.
Ook de Multiflexplanken en bedplanken zijn door de jaren heen af ​​en toe veranderd. 

Uitgaan van de onderrand van de bedplaat/bedhek of de dwarsbalk op het strand is vaak een inschattingsfout omdat sloten verder naar beneden uitsteken.
Bij sommige voertuigen kan de grille vervolgens op twee hoogtes worden geïnstalleerd. 

Daarom geven wij altijd de maatstaf van wat u verliest.
De rails steken al 6 mm uit de grond.

Er gaat slechts 18 mm van de bovenrand van de vloer verloren.
Dus slechts 12 mm vanaf de bovenrand van de rail.

De achterlade is zeer stabiel en kan, gelijkmatig verdeeld in de aluminium bak, tot 100 kg dragen. De heavy-duty rails zijn zelfs ontworpen om maximaal 250 kg te dragen.

Met extra bevestiging (onder de kast geschoven) kan het uittrekelement bovendien tot 150 kg dragen.

 

 

Het volgende item werd succesvol aan uw winkelmandje toegevoegd

Verder winkelen Bekijk winkelwagen

Het product is toegevoegd aan de vergelijkings lijst

Verder winkelen Naar de vergelijkings lijst

Veilig online betalen met

  • Bancontact/Mister Cash
  • Maestro
  • MasterCard
  • Overschrijving - Bank transfer
  • Visa
  • Vpay